sobota, 6 maja 2017

Jeszcze przed świętami miałam zamówienie na tort weselny z papieru toaletowego.
Coś nowego jak dla mnie,a ja lubię wyzwania więc obiecałam,że zrobię.
Zakupy poczyniłam i trzeba było wziąć się do roboty.
Jest to mój pierwszy taki torcik mam nadzieję ,że się spodobał.
Miało być umiarkowanie zabawnie,bez alkoholu i elegancko.
Torcik był dla pary tureckiej.




                        W serduszku jest czerwona wstążeczka ze złotą monetą jako turecki akcent.




                             Podstawą tortu była taca ze sklejki , którą potraktowałam takim sobie decu
                     (niestety nie wychodzi mi to jak bym chciała po lakierowaniu było trochę nierówności )


                                                     A tak wyglądał już zapakowany torcik.


Pozdrawiam  :) A.

3 komentarze:

Arleta pisze...

świetny pomysłowy torcik

Urszula Cz.Nardello pisze...

piekny <3

Dana M. pisze...

fajny pomysł z tym papierem :)
może kiedyś coś podobnego wymodzę
pozdrawiam :)