środa, 9 stycznia 2013

Witam po raz pierwszy w Nowym Roku;)
Mam nadzieję ,że w tym roku
moje blogowanie trochę się poprawi
takie mam małe noworoczne postanowienie.

Chciałabym pokazać dwa wianuszki
zrobione jeszcze przed świętami.

Bombeczkowy

Zimowy

Wczoraj skończyłam aniołka z zabawy online na amigurumi.com.ua wzór Ruma



 
 A tu oryginał,na podstawie tej figurki powstał wzór
Aniołka zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie
"Anioły są wśród nas..."

 W Nowym Roku życzę Wam wszystkim 
 wiele radości i miłości ,
sukcesów i pomyślności 

oraz samych wspaniałych inspiracji;)
Ściskam mocno i pozdrawiam;)

4 komentarze:

Mariolenka pisze...

Świetny aniołek! Nawet trzyma świeczkę :)
Piękne dzieło :)

Halinka pisze...

Wianki i aniołek są prześliczne!!!Super wykonanie:))) Serdecznie pozdrawiam

Anonimowy pisze...

aniołek świetny, sympatyczny i przezabawny :) dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

OriBella pisze...

Piękne prace, szydełkowy aniołek zadziwił mnie Twoją dbałością o szczegóły, jesteś niesamowita:)