środa, 21 grudnia 2011

Łatwe karteczki

Tym razem poszłam trochę na łatwiznę ;)
Na ebayu spodobały mi się karteczki świąteczne stojące
i kupiłam sobie taki zestaw do ich robienia.

Karteczki robi się dość szybko
gdyż wszystkie części są już powycinane,
jedynie delikatnie wyciągamy z kartoniku i kleimy.

A to już efekt końcowy:







Wszystkie razem
Po złożeniu kartka pasuje do koperty

Szabloniki jeszcze na pewno wykorzystam w moich kartkach,
bardzo podobają mi się takie stojące karteczki.

Pozdrawiam cieplutko;)

2 komentarze:

Juta pisze...

Mnie też się bardzo podobają.Są przepiękne:)
Pozdrawiam serdecznie

Beck pisze...

Może i na łatwiznę ale efekt jest powalający. :) zapraszam na moją stronę http://becks-art.blogspot.com/ i mam nadzieję że doradzisz mi co poprawić w moich kartach. A i życzę ci wesołych, ciepłych świąt :)