niedziela, 22 sierpnia 2010

Zabawa

Na blogu u Bromby jest fajna zabawa "Zrób sobie misia".
Zgłosiłam się i sobie zrobię.Zobaczę co za stworek wyjdzie.

Chciałabym  jeszcze przy okazji pochwalić się moim wakacyjnym zakupowym szaleństwem.
Jeszcze przed wyjazdem na wakacje kupiłam sobie mój wymarzony sprzęcik














Teraz tylko szablonikow mi brak ale pomału coś się dokupi.
W Polsce kupiłam parę robótkowych gazetek i drobiazgi,które do karteczek się przydadzą.

Za namową mojej mamy kupiłam sobie również sprzęt do kuchni.


Halogen Oven wygląda kosmicznie ,właśnie rybka się w nim robi .Smakowała wyśmienicie.
U Daruni można znaleźć ciekawe przepisy ,będę próbować.

A to nasze wspaniale powakacyjne danie.
Pierogi z jagodami to już tradycja po wakacjach w Polsce .
Zawsze przywiozę jagody z polskich lasów  i  pierożki lepię.














W Niemczech niestety jeszcze nie widziałam leśnych jagód,
a na balkonie mam trochę inne w smaku-tez dobre.


















Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

Brak komentarzy: