niedziela, 9 maja 2010

***

Zabrałam się za moje wycinanki i wczoraj skończyłam jeden obrazek z kotkiem


Juz zaczęłam następny ,może do jutra skończę.

Jako,że dzisiaj w Niemczech jest Dzień Matki  chciałabym się już podzielić życzeniami z innymi mamami mieszkającymi poza granicami Polski ;
Życzę pociechy z dzieci ,żebyśmy mogły zawsze być z nich dumne , pogody ducha ,uśmiechu i cierpliwości  oraz więcej wolnego czasu dla naszych pociech i mniej zmartwień.

A to są prezenciki od moich dzieciaczków
od córci 

i od mojego pierwszoklasisty książeczka,
którą przyniósł ze szkoły





 na końcu jest deklaracja,ze będzie sprzątał,
gotował i wyrzucał śmieci.
Super sprawa !


4 komentarze:

Mazmika pisze...

Piękny kot wycinankowy...a takie prezenty z dziecięcymi deklaracjami są najpiękniejsze :)

Myśli pisane pisze...

prezenty piękne, a u mnie tzn w Madrycie Dzień Matki jest w pierwszą niedzielę maja ;-) i tez pokazałam co dostałam, zapraszam ;-))

Zula pisze...

Wycinanki są super! Trzeba chyba dużo cierpliwości przy tym.

Mazmika pisze...

To ja raz jeszcze...do zabawy w 10 zapraszam :)