Chciałabym powitać wszystkich którzy zawitają do mojej krainy przypadkiem w poszukiwaniu czegoś...
ciekawego i interesującego dla mnie
a mam nadzieję że i dla ciebie.
Od jakiegoś czasu wycinam różne obrazki z papieru
i odkrywam inne możliwości tej materii .
Szydełko i druty te
ż lubię ,więc od czasu do czasu biorę
również i je do r
ęki.

Gościu proszę zostaw jakiś ślad po sobie.



środa, 22 grudnia 2010

To już ostatni post w tym roku
i robię małą przerwę świąteczną,
mam nadzieję że znajdę czas żeby zaglądnąć
na inne blogi.

cd Konkursu świątecznego na PS
udało mi się zrobić prace na wszystkie wyzwania

ATC z bombka

Mixed Media -zawieszka
Dorobiłam jeszcze dwie i będą prezenciki dla babć i dziadzi
Ostatnie wyzwanie to Scrap ,
jeszcze nigdy wcześniej nic podobnego nie robiłam
ale co tam spróbowałam ,
sami proszę oceńcie czy mi się udało;)
Moze powstanie albumik z najważniejszymi wydarzeniami w życiu Kasi,
hmm...pomyślę

Zrobiłam karteczkę na następne wyzwanie  na PS
kartka z Mikołajem
moja dodatkowo z czekoladką


i jeszcze jedna

 następnych parę karteczek

tu wykorzystałam obrazek,który dostałam w tamtym roku na kolędzie



tu wykorzystałam świąteczny papier opakunkowy

już ostatnia z pomarańczą 


W niedzielę odbywało się u mnie wielkie pieczenie ciasteczek
bo święta bez ciasteczek to nie święta


gdzieś na jakimś blogu nie pamiętam dokładnie gdzie
widziałam  zabawne ciasteczka i skusiłam się
malowała moja Kasia


Wszystkim odwiedzającym mój blog 
dziękuję bardzo za miłe komentarze
i składam najserdeczniejsze życzenia
   na nadchodzące Święta
 życzę zdrowia,szczęścia,miłości  
i spełnienia wszystkich marzeń
wielu wspaniałych natchnień w Nowym Roku;)

niedziela, 12 grudnia 2010

Konkurs Swiateczny na PS

Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach na PS
ale niestety brak czasu
i jak wiecie nie siedzę tylko w papierkach.
Zaległości mam w każdej dziedzinie.
W tym tygodniu postanowiłam się sprężyć
i przygotować coś
na każde z wyzwań świątecznych  na PS,
mam nadzieje,ze mi się uda.
Pierwsze wyzwanie alteredart #31 trzeba było z użyciem wieszaka przygotować świąteczną dekorację






Skrzydełka zrobiłam z papieru ,główka-białe rajtuzki wypchane wata,aureolka z drucika.
Moje dziecię spytało mnie:
"Jak teraz chcesz na to wieszać ubrania przecież skrzydełka się pogniotą"  hihi

  Drugi wyzwanie to Kartki#35 miało być z bombką






Przy okazji zrobiłam jeszcze dwie karteczki 
jeszcze jedna z bombkami






i z choineczka






Choineczka jest posypana brokatem choć nie widać
a  śnieg wykonałam z pasty strukturalnej
w pierwszej kartce również
(pomalowałam papierowy śnieg) .Super efekt.

To narazie wszystko,zabieram się do następnych wyzwań,pozdrawiam  cieplutko.
U nas już po śniegu ,deszcz padał całą sobotę.

środa, 8 grudnia 2010

Świątecznie

Dzisiaj będzie dużo bo czas ucieka i do tego ciągle go brak żeby nowy wpisik zrobić.
Moja aniołkowa przesyłka z Wymianki aniolkowej dotarła na miejsce do Leśnego zakatka Ediny
a wiec mogę pokazać co przygotowałam

Fotki robiłam na szybko u Edytki są ładniejsze.

Wczoraj wykonałam jeszcze jedną
świąteczną karteczkę 3d


Jeszcze drobiazgi szydełkowe na choineczkę ,które nareszcie doczekały się krochmalenia
Przy okazji szydełkowania zrobiłam jeszcze dwie zakładeczki dla córki
Zgłaszam je również do wyzwania w Diabelskim mlynie
mam nadzieje ,ze mogą być chociaż nie są papierowe.

Ja w zamian od mojej Kasi dostałam nowy obrazek
Kasia dzielnie maluje obrazki według cyferek i uważam ze naprawdę ładnie jej to wychodzi.

To już wszystko,dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Każde wasze słówko cieszy
bo wiem wtedy ze ktoś tu bywa .
Pozdrawiam cieplutko u nas znowu sypie;)

czwartek, 2 grudnia 2010

Świąteczny koszyczek

Wiem, że zima już w pełni i biały puch sypie się z nieba
a ja chciałabym jeszcze wrócić do jesiennych liści.
Na początku listopada pokazywałam bukiecik z jesiennych liści
i tak mi się liściowe różyczki spodobały,że ukręciłam jeszcze parę.



Niestety liście nie były już zbyt ładne
postanowiłam wiec coś z tym zrobić i potraktowałam je złotą farba w spraju






Do różyczek dorobiłam koszyk z wikliny papierowej,
który malowałam chyba z 6 razy by uzyskać kolor biały
niestety kolorowa gazeta barwiła mi farbę na różowo.
Mam nauczkę następnym razem do białego koszyka biała gazeta.
A oto efekt końcowy,taka świąteczna dekoracja.


Przed dwoma dniami przyszła do mnie paczuszka z Wymianki aniolkowej od Magdy
za którą bardzo dziękuję.


Był jeszcze słodziutki batonik ale zniknął jeszcze przed zdjęciem.
Aniołki zwinęła moja córcia a napoje i przydasie ostały się mi.
Moja paczuszka z wymianki już w drodze
pokażę co wysłałam jak dojdzie do adresatki.

Pozdrawiam serdecznie;)